REKLAM

4 Kasım 2014 Salı

İşte benim ipuçlarıyla özetlenmiş Kur’an hikâyem.

  Pakistanlı tıp öğrencisi Bushra Tbakhi, Kur'an-ı Kerim'i 2,5 ay gibi kısa bir sürede ezberleyerek bu başarıyı nasıl yakaladığını formüllerini de sıralayarak açıkladı...
Bismillah.

İşte benim ipuçlarıyla özetlenmiş Kur’an hikâyem.

Her şeyden önce, elhamdülillah… elhamdülillah… Allah, beni bu büyük sorumluluk ve muhteşem hediye ile şereflendirdi.. Elhamdülillah… Ve benim O’ndan naçizane iki isteğim var: Kur'an’ı sürekli tekrar edebilmek ve diğer insanlara ilham verebilmek. Allah herkesi bu muhteşem hediye ile şereflendirsin. Bu, yapılabilir bir şey. İhtiyacınız olan tek şey "kararlılık ve dua"..  Hatta çok fazla zamana da ihtiyacınız yok.

Yoğun bir ezber kampındaydım ve elhamdülillah/maşallah 2,5 ay gibi bir sürede ezberimi tamamladım. Elhamdülillah, ezber maceramın bir kısmı tatilde geçti fakat büyük bir kısmında meşguldüm, hâlâ okula gidiyordum (haftanın 5 günü hastanedeydim). Hastalarla ilgileniyordum, işi aksatmaktan dolayı doktorlarla başım derde giriyordu. Okula gitmememe rağmen, zaman yine de lehime işlemiyordu, ama önemli olan şeyin bu olmadığını fark etmiştim. Kamptaki pek çok kız hafızlığını 2 ayda tamamlamıştı, ve birinci olan kız da 1 ayda. Bu gerçekten mümkün!

Tam olarak iki ayda bitirmem gerekiyordu- günde 10 sayfa ezberleyerek. Çoğu zaman yapabildim bunu fakat başaramadığım günleri de mümkünse ertesi gün daha fazla ezberleyerek telafi ediyordum ki, bu gayet iyi. Siz yine de hedefinizi büyük tutun. Siz Ay’a ulaşmaya çalışın, olmazsa yıldızlara konarsınız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
https://www.facebook.com/VAHDED.HOCA SİTEMİZİ ZİYARET EDİP ÜYE OLURSANIZ ÇALIŞMALARIMIZA DESTEK VERMİŞ OLURSUNUZ ALLAH cc CÜMLE MÜMİNLERDEN RAZI OLSUN.